Verzending & Retour

Verzending & Levering

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 13.00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

€ 4,95 voor bestellingen onder de € 49,-
Gratis voor bestellingen vanaf € 49,-

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL/DHL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 22:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Retourbeleid

Je heeft het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige bestelbedrag inclusief verzendkosten terugbetaald. Enkel de kosten voor retour van jouw adres naar Jilli zijn voor eigen rekening.

Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Jilli geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht, willen we je vragen het onderstaande formulier in te vullen. Volg de stappen op het retourformulier om te zorgen dat alles juist gaat.

Download het retourformulier hier:
Retourformulier downloaden

  • Alle producten moeten ongeopend zijn en voorzien zijn van de sluiting;
  • Verzending terug naar ons is op eigen kosten en eigen verantwoordelijkheid;

Zodra we je geretourneerde artikel(en) hebben ontvangen, verwerken we je retour en terugbetaling binnen 7 werkdagen. Controleer de Track & Trace code van het pakket om er zeker van te zijn dat je retour onderweg is of bij ons is aangekomen. Als je binnen 7 dagen niets hebt gehoord over je retourzending, neem dan contact op met support@jilli.nl.